مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-02اجتماعي

آماده باش کامل پلیس کردستان در روز طبیعت


جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از آماده باش کامل پلیس در روز طبیعت در راستای برقراری نظم و امنیت در اماکن تفریحی و تفرجگاه های استان خبر داد.

- سردار رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به آماده باش کامل پلیس استان کردستان در روز طبیعت، اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه ها حضور محسوسی خواهد داشت و گشت های انتظامی، راهور و راه، امنیت انتظامی و ترافیکی در معابر، جاده ها و شهرها را برعهده خواهند داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان های مختلف از محورهای مواصلاتی استان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده ایم تا مسافران با آرامش و امنیت کامل به خانه های خود برگردند.

برزویی خاطر نشان کرد: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی بخصوص برای 13 فروردین و روز طبیعت بکار بسته ایم.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز 13 فروردین ماه طرح ویژه ترافیکی را با بکارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می شود تا گامی مهم در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل پلیس کردستان در روز طبیعت

آماده باش کامل پلیس کردستان در روز طبیعت