مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-02اجتماعي

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راه هرمزگان برای روز طبیعت


رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به تمهیدات ویژه ترافیکی این پلیس برای روز طبیعت ، از آمادگی کامل پلیس برای تسهیل و روانسازی ترافیک در روز طبیعت خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیکبخت رییس پلیس راه هرمزگان صبح امروز با اشاره به روز طبیعت و تقارن آن با آخرین روز از تعطیلات نوروزی اظهار داشت: پلیس راه استان برای کنترل و روانسازی ترافیک در این روز آمادگی کامل داشته و در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه که رانندگان باید از انجام رفتار های پرخطر و سبقت های غیرمجاز در جاده ها به ویژه در محورهای روستایی و فرعی پرهیز کنند، تصریح کرد: مسافرانی که در محورهای روستایی و فرعی تردد دارند باید توجه بیشتری به مسافرت ایمن در این محورها داشته باشند.

سرهنگ نیکبخت افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابجایی مسافر در محل حمل بار جداً خودداری کرده و در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون اقدامات لازم جهت برگشت دادن خودرو به مبدا حرکت انجام خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد: کلیه رانندگان وسایل نقلیه از توقف در خط های عبور همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه ها برای عرضه و خرید و فروش کالا که موجب تجمع اشخاص یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید یا کاهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راه هرمزگان برای روز طبیعت

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راه هرمزگان برای روز طبیعت