مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-01اقتصادي

200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی می شود.

- ، اکبر نیکزاد ظهر جمعه در جریان بازدید از مناطق زلزله زده قطور خوی از برگزاری جشن روستای بدون واحد کم دوام تا سال 1410 در کشور خبر داد و افزود: برای رسیدن به این هدف سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی می شود.

وی با اشاره به روند مقاوم سازی و نوسازی مساکن روستایی از نوسازی 50 درصد واحدهای کم دوام روستایی کشور خبر داد و افزود: امسال برای نوسازی واحدهای مسکونی روستایی 200 میلیون تومان تسهیلات با سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله با ضمانت سفته زنجیره سه نفره برای روستاییان پرداخت می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند بازسازی واحدهای خسارت دیده منطقه قطور خوی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح تسهیلات تکمیلی برای بازسازی واحدهای باقیمانده پرداخت می شود.

وی سقف این تسهیلات را 40 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای تکمیل زیر ساخت های روستاهای منطقه نیز اجرای طرح های هادی این مناطق امسال در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

اعتبارات طرح های هادی در کشور امسال دوبرابر می شود رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امسال از شتاب بیشتر در اجرای طرح های هادی روستایی در کشور خبر داد و افزود: با توجه ویژه مجلس و رییس جمهور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی می شود

200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی می شود