مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-01سياسي

انقلاب اسلامی ایران بر اساس مقبولیت و مشروعیت بنا شده است


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس مقبولیت و مشروعیت بنا شده است.

- ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه منتخب خداوند است و در ماه رمضان خداوند یک دعوت عمومی از همه مسلمانان می کند و از نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و مردم توقع داریم که در این ماه به دستور بخشش توجه بیشتری داشته باشند.

وی با تبریک روز جمهوری اسلامی، افزود: روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی نام گذاری شده و جمهوری اسلامی را می توان با انقلاب هایی همچون انقلاب فرانسه و یا انقلاب روسیه مقایسه کرد و این مهم نیازمند جهاد تبیین است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: در انقلاب های بزرگ همچون انقلاب فرانسه تنها یک درصد از مردم و از طبقه اشراف جامعه در این انقلاب مشارکت داشتند اما انقلاب اسلامی ایران مشارکت 98 درصدی مردم را داشت و منحصر به یک طبقه یا منطقه خاص کشور نبود.

زمانی موسوی بیان کرد: به تعبیر برخی از نخبگان سیاسی دنیا انقلاب همانند یک تب است که وارد بدن می شود و یک دوره اوجی دارد و نهایتاً فروکش می کند اما معنای واقعی انقلاب در تمام سطوح را می توان در انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران بر اساس مقبولیت و مشروعیت بنا شده است

انقلاب اسلامی ایران بر اساس مقبولیت و مشروعیت بنا شده است