مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-01سياسي

طبیعت گردها با طبیعت مثل خانه و حیاط خود برخورد کنند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خطاب به طبیعت گردها در 13 فروردین گفت: شایسته است با طبیعت و محیط زیست مثل خانه و حیاط خود برخورد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل و در آستانه 13 فروردین روز انس با طبیعت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان اظهار کرد: بعد از 3 ماه خواب زمستانی طبیعت، اکثر خانواده ها بر اساس یک رسم دیرینه علاقه مند هستند تا با رجوع به طبیعت از زیبایی های آن استفاده کنند که شایسته است در بهره گیری از کارکردهای مختلف طبیعت، مراقب و مواظب این موهبت الهی باشیم.

وی با هشدار به برخی نامهربانی ها نسبت به تخریب طبیعت، آلودگی هوا و محیط پیرامونی تصریح کرد: شایسته است در روز طبیعت همه مردم ایران و اهالی استان اردبیل نسبت به صیانت و حفاظت از این عنصر با ارزش همت کرده و رفتار مهربانانه ای را در کنار گردش و بهره گیری از طبیعت داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل جلوگیری از تخریب و آلودگی طبیعت را یک راهکار منطقی بر اساس آموزه های دینی و عقلی دانست و گفت: همان طوری که انسان ها شعور دارند، طبیعت نیز دارای شعور است و این امانت را باید به بهترین شکل محافظت کرده و به نسل های بعدی بسپاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت گردها با طبیعت مثل خانه و حیاط خود برخورد کنند

طبیعت گردها با طبیعت مثل خانه و حیاط خود برخورد کنند