مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-01سياسي

12 فروردین بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است


12 فروردین به تعبیر امام راحل را بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است و باید این روز هر سال با شکوه خاصی گرامی داشته شود.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: 12 فروردین به تعبیر امام راحل را بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است و باید این روز هر سال با شکوه خاصی گرامی داشته شود.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر ویژگی های ماه مبارک رمضان را برشمرد و اظهار کرد: قرآن کریم روزه داری را واجب کرده است، این امر یک عبادت است که در همه ادیان الهی قرار دارد و جز ارکان این ادیان محسوب می شود.

وی با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این روز به تعبیر امام راحل را بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است و باید این روز هر سال با شکوه خاصی گرامی داشته شود تا جوانان از حضور بیش از 98 درصد مردم در همه پرسی نظام جمهوری اسلامی آگاه شوند.

امام جمعه موقت یادآور شد: ملت ایران که طاغوت شاه را بیرون کرده بودند 12 فروردین سال 1358 بیش از 98 درصد از واجدان شرایط با انسجام و وحدت به جمهوری اسلامی رأی آری دادند و در این همه پرسی با برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند.

دشتی اضافه کرد: مردم برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی شهید، جانباز و آزاده تقدیم و در برابر ترور، ناامنی و تحریم ها برای حفظ نظام اسلامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است

12 فروردین بزرگ ترین عید ملی، سیاسی و مذهبی کشور است