مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-01سياسي

تحقق شعار سال با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی


امام جمعه آستارا با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در راستای تحقق شعار سال، گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و انجام کار پژوهشی زمینه اشتغال را فراهم می کند.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا به اهمیت بهره مندی از روزهای باقیمانده ماه شعبان تأکید کرد و به بیان فرازهایی از خطبه شعبانیه و اوصاف ماه مبارک رمضان پرداخت.

امام جمعه آستارا با تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده مردم در همه پرسی سال پنجاه هشت و رأی قاطع آری به جمهوری اسلامی را نشانه علاقه عمیق مردم به تشکیل حکومت دینی و از بین رفتن استبداد و استکبار دانست.

حجت الاسلام باقری ارومی قرن چهاردهم را، قرن زوال استبداد و اخراج استعمار از ایران عنوان کرد و گفت: شروع این قرن با پایان جنگ جهانی اول و کودتای رضاخانی با استبداد و خفقان شروع شد و دست های استعماری انگلیس و آمریکا شاهان بی کفایت را بر اساس منافع خود عزل و نصب می کردند ولی پایان این قرن با عزت و قدرت ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار سال با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی

تحقق شعار سال با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی