مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-01سياسي

برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت در مساجد شاخص ملایر


مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی ‏تلاوت در مساجد شاخص ملایر خبر داد و گفت: برنامه های قرآنی متنوعی توسط این اداره در ‏طول ماه مبارک رمضان در سال 1401 در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/همدان مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی ‏تلاوت در مساجد شاخص ملایر خبر داد و گفت: برنامه های قرآنی متنوعی توسط این اداره در ‏طول ماه مبارک رمضان در سال 1401 در نظر گرفته شده است.

ایرج یارمحمدی در گفت وگو با ایسنا، به تشکیل ستاد عملیات رمضان در شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه قرآنی فصل بندگی (2)شامل تفسیر قرآن به صورت کشوری، برگزاری مسابقه قرآنی ویژه کارکنان دولت و برگزاری مسابقات اذان و مکبری و صحت قرائت نماز در سطح روستاها، جزو برنامه های ماه رمضان است.

وی از برگزاری مسابقات اذان و مکبری در شهر ملایر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهر و روستا، برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شاخص و برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی شهرستان همراه با برنامه های قرآنی و صرف افطاری، خبر داد.

یارمحمدی با اشاره به اینکه امسال در ماه رمضان مراسم تجلیل از قاریان و سخنرانان طرح کرسی تلاوت و کلاس های حضوری و مجازی قرائت قرآن کریم برگزار می شود، اظهار کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت در مساجد شاخص ملایر

برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت در مساجد شاخص ملایر