مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-01سياسي

برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم در امامزادگان و بقاع متبرکه یزد


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد خبر داد.

- حجت الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می شود.

وی افزود: اداره کل اوقاف یزد نسبت به راه اندازی پویشی به نام؛ قرار دوازدهم؛ به نام و یاد آقا امام زمان (عج) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان گفت: این طرح از دوازدهم فروردین ماه سال جاری در آستان مقدس امامزادگان آغاز و در طول سال هم در روز دوازدهم هر ماه معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم در امامزادگان و بقاع متبرکه یزد

برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم در امامزادگان و بقاع متبرکه یزد