مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-01اجتماعي

آماده باش محیط بانان در روز طبیعت/ تخلفات محیط زیستی را به سامانه 1540 گزارش کنید


فرمانده یگان محیط زیست از آماده باش صددرصدی نیروهای محیطبانی در روز طبیعت خبر داد و توصیه هایی برای هموطنان در هنگام ورود به مناطق طبیعی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست در خصوص وضعیت آمادگی نیروهای محیط بانی برای حفاظت از مناطق چهارگانه در روز طبیعت به خبرنگار فارس گفت: طی 13 روز گذشت 50 درصد محیط بانان در مناطق حضور داشتند و به واسطه ازدحام حضور شهروندان در مراتع و جنگل ها در روز طبیعت تمامی محیط بانان در روز سیزدهم فروردین آماده باش هستند و علاوه بر این جمعی از نیروهای ستادی سازمان محیط زیست نیز به کمک آنها خواهند رفت.

تصمیم گیری استانی درباره ورود مردم به مناطق تحت حفاظت وی درباره اینکه آیا در روز طبیعت ورود عامه مردم به مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست ممکن خواهد بود، توضیح داد: برای این تصمیم گیری، به مدیران استانی با توجه به شرایط منطفه تفیض اختیار شده است و به صورت محلی و استانی در این باره اطلاع رسانی می شود.

در طبیعت غذا طبخ نکنید/ به همراه خود کیسه زباله ببرید  وی از هموطنان خواست در روز طبیعت کیسه زباله را با خود به همراه ببرند تا طبیعت کشور آلوده نشود.

محبت خانی همچنین توصیه کرد: غذاهای آماده و طبخ شده را طبیعت گردان با خود از منزل ببرند تا نیازی به برافروختن آتش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش محیط بانان در روز طبیعت/ تخلفات محیط زیستی را به سامانه 1540 گزارش کنید

آماده باش محیط بانان در روز طبیعت/ تخلفات محیط زیستی را به سامانه 1540 گزارش کنید