مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-01اقتصادي

خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه به کجا رسید؟ / ابهامات در واگذاری


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، ماجرای پرسروصدا و قدیمی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در سال 95 که درگیر تخلفات متعدد از نحوه قیمت گذاری تا اهلیت خریدار و دیگر مسائل بوده، - پالایشگاه کرمانشاه یکی از قدیمی ترین پالایشگاه های کشور است که در سال 99 ارزش گذاری آن چیزی حدود 6,300 میلیارد تومان است که اولین واگذاری آن در ادامه روند خصوصی سازی شرکت های دولتی در سال 95 صورت گرفت.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، ماجرای پرسروصدا و قدیمی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در سال 95 که درگیر تخلفات متعدد از نحوه قیمت گذاری تا اهلیت خریدار و دیگر مسائل بوده، ظاهراً در مرحله صدور رأی هیئت داوری قرار دارد.

یکی از مهم ترین ابهامات این واگذاری نحوه قیمت گذاری است که منتقدین و مراجع کارشناسی و قضایی معتقدند این پالایشگاه به قیمت خیلی ارزان فروخته شده و ارزش روز دارایی های این پالایشگاه به مراتب بالاتر از رقم فروخته شده بوده است.

لازم به ذکر است که 40 درصد سهام پالایشگاه کرمانشاه در سال 88 در سبد سهام عدالت قرار گرفت و مقرر شده بود که از آن سال به بعد مابقی سهام این شرکت در بورس معامله شود که تا سال 92 اقداماتی در این خصوص انجام شد، ولی با تغییرات مدیریتی در سازمان خصوصی سازی در این سال، اقدامات مربوط به فروش بورسی متوقف شد تا جایی که این شرکت سال 93 از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه به کجا رسید؟ / ابهامات در واگذاری

خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه به کجا رسید؟ / ابهامات در واگذاری