مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:522022-03-31سياسي

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین چشم انداز شورای ششم اصفهان است


تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین چشم انداز شورای ششم اصفهان است وبرای این امر در همه بخش ها برنامه هایی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار دیر وضعیت سفرهای نوروزی را مشخص و مجوز سفرها را اعلام کرد، اما در این مدت کم، آمادگی بسیار خوبی در ستاد نوروزی شهرداری اصفهان ایجاد شد، حجم مسافرت ها به اصفهان و آمار مراجعه کننده ها بسیار زیاد بوده است.

وی افزود: با وجود زیرساخت هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و بر اساس تجربه های قبل به نظر می آید ستاد نوروزی اصفهان در خدمات رسانی به مسافران نوروز عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است، مطابق گزارش ها و نظر سنجی هایی اعلام شده نتیجه حاکی از رضایت مندی مسافران نوروزی و قابل قبول بودن خدمات ستاد نوروزی اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره تغییر فضای شهر اصفهان و زیباسازی آن برای نوروز امسال گفت: در خصوص زیباسازی و فضاسازی هایی که در شهر اصفهان برای نوروزی امسال انجام گرفته بود بازخوردهای بسیار مثبتی به مدیریت شهری ارائه شده است، از جمله اینکه شهر فضای شادی را به خود گرفته، نشاط و رنگ و بوی نوروز حال و هوای شهروندان را بعد از گذر از موج های سخت اپیدمی کرونا تغییر داده است و امیدواریم که این فضاسازی امید و نشاط را در وجود تمام شهروندان و مسافران نوروزی زنده کرده باشد، لذا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین چشم انداز شورای ششم اصفهان است

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین چشم انداز شورای ششم اصفهان است