مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-31سياسي

بازدید ضرغامی از بازارچه صنایع دستی شهرستان طرقبه شاندیز


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی از بازارچه صنایع دستی نوروزی شهرستان طرقبه شاندیز بازدید کرد.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی از بازارچه صنایع دستی نوروزی شهرستان طرقبه شاندیز بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پنجشنبه 11 فروردین ماه 1401، در سفر به شهرستان طرقبه شاندیز در بازدید از این بازارچه صنایع دستی بر ضرورت کاربردی شدن صنایع دستی تاکید کرد.

او در این بازدید با هنرمندان صنایع دستی به گفت وگو نشست و شرایط فعالیت آن ها در زمینه صنایع دستی را جویا شد.

اجرای حرکات آیینی، برپایی سفره هفت سین و اجرای برنامه توسط حاجی فیروز از برنامه هایی بود که در حاشیه این بازدید برگزار شد.

تعدادی از این هنرمندان صنایع دستی، متقاضی دریافت تسهیلات برای توسعه کسب و کار و کارگاه صنایع دستی بودند که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات تبصره 18 قول بررسی داد.

بر اساس این گزارش، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت تسریع در تبدیل بازار کهنه قم به بازار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ضرغامی از بازارچه صنایع دستی شهرستان طرقبه شاندیز

بازدید ضرغامی از بازارچه صنایع دستی شهرستان طرقبه شاندیز