مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:572022-03-31اجتماعي

راه اندازی گشت های ویژه محیط زیست در روز طبیعت درآذربایجان شرقی


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تشکیل گشت های ویژه سیار و ثابت در مناطق مختلف استان در روز طبیعت برای حفاظت از محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تشکیل گشت های ویژه سیار و ثابت در مناطق مختلف استان در روز طبیعت برای حفاظت از محیط زیست خبر داد.

حسن عباس نژاد با اشاره به اینکه 13 فروردین ماه به نام روز ملی انس با طبیعت نام گذاری شده است و در این روز بسیاری از هموطنان در طبیعت به گشت و گذار می پردازند، اظهار کرد: در صورتی که قصد گردش در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست را دارند، قبل از برنامه ریزی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در آذربایجان شرقی و غنای طبیعی آن، گردشگران برای حفاظت و نگهداری این غنای طبیعی باید از بهره برداری، شکار و صید غیر قانونی و غیر مسئولانه حیات وحش و رستنی های بهاری طبیعت به خصوص در مناطق چهارگانه بپرهیزند.

وی تاکید کرد: باری وارد شدن به مناطق امن تعریف شده در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست اخذ مجوز ویژه از اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گشت های ویژه محیط زیست در روز طبیعت درآذربایجان شرقی

راه اندازی گشت های ویژه محیط زیست در روز طبیعت درآذربایجان شرقی