مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:372022-03-31اقتصادي

تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کمیته اقتصاد دانش بنیان را با مجوز شورای توسعه و برنامه ریزی و رویکرد حمایت و هدایت ایده های خلاقانه در استان راه اندازی می کنیم.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد؛ از پیگیری موضوعات مربوط به مقوله دانش بنیان در این کمیته خبر داد و اظهار کرد: ایجاد اشتغالزایی پایدار با افزایش واقعی شرکت های دانش بنیان را با تأکید استاندار محترم در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: بکارگیری دانش و فناوری روز در تولید کالا و خدمات با اتکا به توان داخلی و خودباوری ضمن کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری سبب رشد اقتصادی و ایجاد امید می شود و بر همین اساس می توان راهبرد اقتصاد دانش بنیان را پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

معاون استاندار تصریح کرد: بخش های دولتی و خصوصی به صورت منظم و با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کارهای دانش محور؛ موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان را در این کمیته پیگیری خواهند کرد.

باباخانی به تأکیدات استاندار کرمانشاه برای اخذ مجوز شورای برنامه ریزی استان و راه اندازی کمیته اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: یکی از راه های نجات اقتصاد در کنار دانش بنیان بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه

تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه