مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:372022-03-31ورزشي

احتمال حذف ایران از جام جهانی وجود دارد


سید مصطفی هاشمی طبا ییس اسبق سازمان تربیت بدنی درباره برخورد با زنان تماشاگر فوتبال در مشهد و رویکرد فیفا به این رخداد به سایت دیده بان ایران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، حوادث پیش آمده در بازی ایران و لبنان در مشهد و برخورد قهری با بانوانی که قصد ورود به استادیوم را داشتند بار دیگر این موضوع را مشخص کرد که هیچ نهادی در کشور به صورت مستقیم حاضر نیست مسئولیت حضور بانوان در استادیوم های فوتبال را بر عهده بگیرد.

منع حضور زنان در ورزشگاه ها در حالی به یک مسأله سیاسی - اجتماعی تبدیل شده که بسیاری بر این باورند یک جریان تندرو تنها برای اعمال نظر خود بر اکثریت جامعه تصمیم گرفته ضمن هزینه تراشی برای ورزش ایران، به نوعی برای برخی جریانات سیاسی نیز خط و نشان بکشد.

در همین رابطه رییس اسبق سازمان تربیت بدنی تأکید کرد؛ کسانی که به نام دین تلاش می کنند مانع حضور زنان در استادیوم ها شوند، افرادی نفوذی هستند و تصمیم دارند ایران را یک کشور با تفکرات طالبانی معرفی کنند.

او می گوید؛ حاکمیت موظف است به صورت کاملا شفاف نظر خود را درباره قوانین مرتبط با حضور بانوان در ورزشگاه ها را اعلام کند تا بیش از این برای کشور و مردم مشکل ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف ایران از جام جهانی وجود دارد

احتمال حذف ایران از جام جهانی وجود دارد