مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-31اجتماعي

روز طبیعت گرم و آفتابی در انتظار گیلانی ها/دمای هوا 10 درجه افزایش پیدا می کند


مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده و به ویژه روز طبیعت گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور جریانات گرم و جنوبی از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در منطقه است.

- محمد دادرس در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده و به ویژه روز طبیعت، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور جریانات گرم و جنوبی از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در منطقه است.

  وی با اشاره به اینکه دمای هوا از روز جمعه 10 درجه افزایش پیدا می کند، افزود: با نفوذ جریانات جنوبی در منطقه احتمال ورزش باد گرم شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه هوای گیلان تا اواسط هفته آینده گرم و آفتابی است، گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد در برخی از نقاط استان گیلان شدید و خیلی شدید پیش بینی می شود.

  دادرس بابیان اینکه با توجه به وزش باد شدید، ساکنان حاشیه جنگل ها و گردشگران از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی جدا خودداری کنند، افزود: احتمال ذوب سریع برف ها در مناطق کوهستانی و افزایش سطح آب رودخانه ها هم وجود دارد.

  وی با اشاره به اینکه واحدهای تولید تمهیدات لازم را بیاندیشید، تصریح کرد: با توجه به افزایش دما، بخش های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت گرم و آفتابی در انتظار گیلانی ها/دمای هوا 10 درجه افزایش پیدا می کند

روز طبیعت گرم و آفتابی در انتظار گیلانی ها/دمای هوا 10 درجه افزایش پیدا می کند