مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 18:422022-03-31سياسي

تأکید نماینده بروجرد بر لزوم بهسازی راه های لرستان


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه های لرستان به عنوان بخشی از کریدور تهران به جنوب نیاز به بهسازی و بازسازی دارند.

- فاطمه مقصودی امروز 11 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه روزانه شاهد تلفات جاده ای در استان هستیم که بخشی از این سوانح به نبود زیرساخت مناسب در راه های استان ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: عدم وجود اعتبار لازم برای اجرای پروژه های راهسازی و بدهکاری دستگاه ها به پیمانکاران موجب شده تا بسیاری از پروژه های راه سازی استان نیمه تمام بماند.

وی بر لزوم جذب اعتبار بیشتر توسط دستگاه ها تأکید کرد و افزود: متأسفانه برخی طرح های راهسازی لرستان به دلیل عدم وجود اعتبار کافی به قتلگاه مسافران تبدیل شده و در تعطیلات نوروز این تلفات افزایش چشمگیری داشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس طرح چهاربانده بروجرد به اراک و بروجرد به نهاوند را نمونه بارز طرح های نیمه کاره راهسازی در استان دانست و اضافه کرد: متأسفانه شاهد تصادفات جاده ای و تلفات جانی زیادی در این دو مسیر اصلی استان هستیم.

مقصودی با اشاره به سانحه رانندگی محور خرم آباد_نورآباد در روزهای گذشته، بیان کرد: به دلیل عدم اتمام پروژه توسط راه و شهرسازی و پیمانکار، این حادثه تلخ برای هم استانی ها رخ داده و متأسفانه در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده بروجرد بر لزوم بهسازی راه های لرستان

تأکید نماینده بروجرد بر لزوم بهسازی راه های لرستان