مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:372022-03-31اجتماعي

جمع آوری 604 متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی های قم


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری قم گفت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی 604 متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی های شهر جمع آوری و به کمپ های ویژه شهرداری اعزام شده اند.

- ، احمدرضا شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: اقدامات کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم از 27 اسفندماه آغاز و تا پایان 15 فروردین ادامه دارد.

رییس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم بیان داشت: 200 نیروی رفع تخلفات شهری در آماده باش کامل هستند و برای ارتقای امنیت مسافران برخی مجوزهای لازم از محاکم قضایی استان اخذ شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه امنیت مسافران هماهنگی و تدابیر لازم قبل از آغاز تعطیلات انجام شده است، تاکید کرد: بوستانهای شهری قم هم اکنون فضایی ایمن و آرامشبخشی برای مسافران نوروزی شده است.

رییس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با بیان اینکه مسافران نوروزی بوسیله 50 خودرو به بوستانهای محل اسکان هدایت می شوند، افزود: تاکنون 63 هزار و 500 خودرو به بوستانهای شهری جهت اسکان اسکورت شده اند.

شفیعی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی 49 هزار اخطار عدم برپایی چادر در سطح شهر قم صادر و 23 هزار تخته چادر نیز از معابر و میادین شهری جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 604 متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی های قم

جمع آوری 604 متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی های قم