مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-31اقتصادي

تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بر رفع مشکلات «مه ولات»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مشهد، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه دیدار با مردم و مسوولان شهرستان مه ولات بر رفع مشکلات مردم این خطه تاکید و اظهار کرد:درخواست ایجاد دفتر موقت گمرکی در این شهرستان جنوب خراسان رضوی را به هیات دولت ارایه می شود.

در جلسه دیدار مردمی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احداث پایانه موقت صادراتی محصولات کشاورزی، تکمیل جاده فیض آباد به کاشمر، تولید پهپادهای نگهبان و تراکتور هوشمند همچنین ساخت کلینیک تخصصی پزشکان به عنوان مهمترین مطالبات مردم و مسوولان شهرستان مه ولات مطرح شد.

مجتبی علی نژاد سرپرست فرمانداری مه ولات نیز در این نشست گفت: هرکدام از مشکلاتی که امروز مطرح می شود چنانچه رفع شود موارد مهم و زیر ساختی در این شهرستان بر طرف خواهد شد.

وی افزود: 18 کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی مه ولات است که هشت کیلومتر آن به اتمام رسیده و برای تکمیل 10 کیلومتر باقیمانده 150 میلیارد تومان نیاز است.

 سرپرست فرمانداری مه ولات ادامه داد: راه خاکی 2.

5 کیلومتری به راه آهن هم مناسب نیست و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است و با توجه به این که مردم شهرستان های مه ولات، کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از این ایستگاه استفاده می کنند برای بهسازی این راه 10 میلیارد تومان لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بر رفع مشکلات «مه ولات»

تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بر رفع مشکلات «مه ولات»