مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-31سياسي

احیای منطقه اقتصادی اولویت استان زنجان است/300 پروژه در زنجان در دست اجرا است


فرماندار زنجان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت معیشتی مردم پیگیری پروژه های اقتصادی اولویت نخست در شهرستان است، گفت: پیگیری احیا و اجرای مجدد منطقه اقتصادی را به صورت جدی در دستور کار خود داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ضمن تبریک آغاز سال نو  اظهار کرد: خبرگزاری فارس در انجام رسالت خود صادق، پیشگام و موفق بوده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رسالت رسانه در کنار انعکاس اخبار انتقاد از عملکردها است، اضافه کرد: باید نقدها منصفانه و به دور از سیاه نمایی ها باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال 1401 سالی پر از اخبار خوب و خوش باشد، گفت: امیدواریم این سال برای مردم ایران و جهان سرشار از اخبار امیدبخش باشد.

خالقی با اشاره به اینکه انتشار خبر خوش بر روی خروجی رسانه ها موجب سلامتی روح و جسم مردم می شود، اضافه کرد: همچنین اخبار بد موجب یاس و افسردگی در جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تلاش مسؤولان حل مشکلات مردم و شهروندان است، گفت: متاسفانه با توجه به اینکه در برخی موارد مشکلات مردم دغدغه مسؤولان نبوده باید برای حل مشکلات رسوب کرده در جامعه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای منطقه اقتصادی اولویت استان زنجان است/300 پروژه در زنجان در دست اجرا است

احیای منطقه اقتصادی اولویت استان زنجان است/300 پروژه در زنجان در دست اجرا است