مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-31سياسي

چشم انداز ایران؛ روحانی و سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان


روحانی هیچ گاه رابطه خوبی با اصلاح طلبان برقرار نکرد و سرمایه اجتماعی ما را سوزاند- علی شکوری راد - عصر ایران؛ سروش بامداد- با این که دوماهنامه چشم انداز ایران ویژه نامه نوروزی به معنی رایج کلمه ندارد اما چون شماره 132 بی اشارات نوروزی نیست و بر جلد آن تاریخ فروردین 1401 هم نشسته به همین خاطر در شمار مجلات نوروزی آورده ام.

پس از سرمقاله با نوشته محمد علی دادخواه وکیل پرآوازه ایرانی رو به رو می شویم که درباره نوروز نوشته و آن را نوید همبستگی دانسته است: نوروز، جشن پیوند همه پیکرهای طبیعت با یکدیگر از یک سو و دل بستگی انسان به آن از جانب دیگر است.

کدام اکسیر همانند مهر و عشق ما را به یکدیگر نزدیک می سازد؟ این پیام نوروز است که جهان، نو می شود و تو نیز درون و بیرون را نو گردان اما به یاد داشته باش همسایه تهی دست و بی نوا نیز نو پوشد و نخست، تن پوش دیگران تازه گردان و سپس به تن پوش خود پرداز.

چشم انداز ایران، سیاسی و راهبردی است و طبعاً باید سراغ مقالات جدی تر آن رفت و از همه شاخص تر سرمقاله مدیر مجله و یکی از قدیمی ترین مبارزان سیاسی ایران، لطف الله میثمی است با عنوان حذف، خشونت و فساد و در بند آخر مطلب از علی رضا قلی در شمار ه های 89 و 90 همین مجله را نقل می کند و می توان حدس زد که جامعه شناس فقید ایرانی یا مجال مطالعه این مقاله مستند به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز ایران؛ روحانی و سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان

چشم انداز ایران؛ روحانی و سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان