مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-31اقتصادي

45 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 15 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد و در سالجاری برای ایجاد 45 هزار فرصت شغلی برنامه ریزی شده است.

- حسین فتحی در دیدار با اعضای هیأت مدیره و بازرسان کانون انجمن های صنفی کارگری استان با بیان اینکه این اداره کل به عنوان قرارگاه هماهنگ کننده ایجاد فرصت های شغلی در استان تعیین شده است، اظهار کرد: تحقق این برنامه نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی بوده و هدف این اداره کل در اشتغالزایی، تحقق اشتغال همراه با خلاقیت و کارآفرینی است.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان افزود: سال گذشته اعتراضاتی که در سطح جامعه کارگری رخ داد، هیچکدام مربوط به مسائل تعویق در پرداخت حقوق نبود و این خود یک گام بزرگ محسوب می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی از اعتراضات کارگری سال گذشته بیشتر ناشی از مسایل معیشتی و اقتصاد کلان بود، گفت: بخش دیگری از آنها نیز مربوط به مسائل اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بوده که با تلاش و همکاری های انجام شده در اجرای این طرح در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی 700 برابر رشد حاصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فتحی، با اشاره به حضور تشکل های کارگری قوی، متعهد و آشنا به قوانین ادامه داد: حضور این تشکل ها از جمله کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود

45 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود