مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-31سياسي

کار جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیا اینکه امیدواریم کار جهادی همچون جبهه مقاومت به زودی به گفتمان عمومی تبدیل شود، گفت: شیوه جدید این سازمان برای فعالیت گروه های جهادی، - الگوی قرارگاهی است که تاکنون 165 قرارگاه جهادی در سراسر کشور راه اندازی شده است.

سردار محمد زهرایی، امروز پنجشنبه 11 فروردین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: 950 هزار جهادگر ساماندهی شده در مجموعه سازمان بسیج سازندگی فعالیت می کنند و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری درخصوص محرومیت زدایی و خدمت رسانی، 2 بخش اندیشه ای، نظارتی، آسیب شناسی و مطالبه گری و مدل قرارگاهی تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در مدل قرارگاهی قرارگاه ملی، استانی و قشری و تخصصی راه اندازی شده که در قالب این قرارگاه ها 2 هزار و 100 گروه جهادی برای نوروز امسال ثبت نام کردند اما تاکنون سه هزار و 500 گروه در مناطق محروم کشور فعالیت داشته اند و رشد یک و نیم برابری دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: امیدواریم کار جهادی همچون جبهه مقاومت به زودی به گفتمان عمومی تبدیل شود و همچون کنگره شهدا، راهیان نور و جبهه مقاومت مدل خاصی با عنوان قرارگاه های عملیاتی جهادی انقلاب اسلامی نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود

کار جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود