مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:472022-03-31پزشكي

چرا بستری های کرونایی گیلان 32 درصد افزایش یافته است؟


سخنگوی علوم پزشکی گیلان از روند افزایشی بستری های کرونایی خبر داد و گفت: آمارهای پنجم لغایت دهم فروردین افزایش 32 درصدی را نسبت به شش روز گذشته نشان می دهد.

- دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 58 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 10 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه در مجمع 184 بیمار به واسطه بیماری کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، تصریح کرد: 36 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه و آی.

سی.

یو بستری هستند و حال 39 بیمار وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به رنگ زرد کرونایی 16 شهرستان و رنگ نارنجی یک شهرستان، تصریح کرد: متاسفانه شاهد روند افزایشی بستری ها طی شش روز گذشته هستیم.

مهرابیان ادامه داد: پنجم لغایت دهم فروردین به ترتیب شاهد بستری 139 نفر، 142 نفر، 148 نفر، 179 نفر، 174 نفر و 184 نفر هستیم که افزایش 32 درصدی را نسبت به شش روز گذشته نشان می دهد.

وی از مردم و مسافران خواست نسبت به رعایت موازین بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری اهتمام داشته باشند و گفت: اگر موازین بهداشتی را رعایت نکنید و نوبت های واکست را با زمان بندی دقیق نزنید، احتمال استمرار روند افزایشی بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بستری های کرونایی گیلان 32 درصد افزایش یافته است؟

چرا بستری های کرونایی گیلان 32 درصد افزایش یافته است؟