مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:122022-03-31سياسي

کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: کارکرد گروه های جهادی ایجاد تحول در مناطق و امید بخشی بین مردم است و این بزرگترین خدمتی است که جهادگران به مردم می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهسرخ ، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری شب گذشته در جمع جهادگران دانشجوی اردوهای جهادی و اهالی روستای خضربیگ از توابع شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: انقلاب مسیر خودش را بر پایه مردم تعریف کرده است.

رهبر معظم انقلاب همواره دولت ها را به رفع مشکلات مردم و کشور مخاطب قرار دادند تا دولت ها ساز و کاری برای حضور مردم برای حل مشکلات فراهم کنند و یکی از مصادیقی که مردم می توانند در عرصه حل مشکلات حاضر شوند، حضو در گروه های مردمی است تا از این طریق کار را بدست گیرند و مسله را حل کنند.

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی که شما به خودتان خدمت می کنید و خودتان را می سازید، خاطر نشان کرد: کارکرد گروه های جهادی در مرحله اول برای خودمان است تا اگر مسؤلیتی در این نظام عهده دار شدیم نسبت به مشکلات مردم آگاه باشیم.

مدنی با تاکید بر این که ایران یک کشور ثروتمند است و ریشه همه مشکلات، مدیریتی است، یادآور شد: متأسفانه بسیاری از تصمیمات و برنامه ریزی های غلط بر مبنای آمایش غلط شکل گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است

کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است