مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 00:222022-03-30اجتماعي

مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش وپرورش بکوشند


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز به مدیرانی توانمند، عملیاتی و با برنامه در آموزش وپرورش نیاز داریم تا بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش بکوشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز به مدیرانی توانمند، عملیاتی و با برنامه در آموزش وپرورش نیاز داریم تا بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش بکوشند.

  حسنعلی عزت خواه در جلسه رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق در یاسوج با تبریک سال نو به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: مدیر اگر خوب و توانمند باشد آموزش وپرورش خوبی خواهیم داشت و امروز فرمانده سرباز نیاز آموزش وپرورش است.

وی خطاب به روسا توصیه کرد: پشت میز نشینی را رها کنید و به شکل عملیاتی مسائل آموزش وپرورش را رصد و برای رفع مشکلات آن از همه ظرفیتها و پتانسیلها بهره گیرید.

عزت خواه افزود: در تحکیم روابط انسانی بکوشید، اهل مطالعه باشید و با رهبری مجموعه، تولید علم و سخنرانی های متفاوت برای جامعه هدف نگاهی نو به آموزش وپرورش داشته باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سخنانش گفت: برای حضوری شدن مدارس در 14 فروردین تمهیدات لازم اندیشیده شود تا دانش آموزان با شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش وپرورش بکوشند

مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش وپرورش بکوشند