مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-30حوادث

12 ساعت عملیات امدادی در دره «شیرز» لرستان/دو کوهنورد نجات یافتند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از نجات جان دو کوهنورد در منطقه گردشگری «شیرز» شهرستان کوهدشت در این استان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از نجات جان دو کوهنورد در منطقه گردشگری شیرز شهرستان کوهدشت در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صارم رضایی ظهر چهارشنبه به رسانه ها گفت: پس از گزارش دریافتی عصر روز سه شنبه نهم فروردین ماه سال جاری که یک کوهنورد اهل استان چهارمحال بختیاری از مسیر اصلی منحرف و در دیواره های صخره ای این منطقه گرفتار شده بود بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به تاریکی هوا و سختی عملیات امداد و نجات در شب به دلیل اهمیت موضوع پس از 6 ساعت عملیات سنگین کوهستان؛ این کوهنورد به پایین صخره ها منتقل و پس از اقدامات اولیه، وسایل گرمایشی و جیره غذایی در اختیار این فرد حادثه دیده قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: در مسیر برگشت تیم امدادی شهرستان کوهدشت با صحنه آتش سوزی در این منطقه نیز مواجه شد که خوشبختانه با همت نجاتگران این حریق نیز خاموش شد.

وی عنوان کرد: همزمان و پس از نجات اولین کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات گزارش دومین حادثه از طریق تماس مردمی اعلام شد که نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت مجدداً به این ارتفاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ساعت عملیات امدادی در دره «شیرز» لرستان/دو کوهنورد نجات یافتند

12 ساعت عملیات امدادی در دره «شیرز» لرستان/دو کوهنورد نجات یافتند