مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-30سياسي

پایان کار دومین جشنواره ملی زیلوی در میبد


دومین جشنواره ملی زیلوی برتر با معرفی و تجلیل از برترین های هر بخش به کار خود پایان داد.

- محمد دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و رییس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در این مراسم که امروز چهارشنبه در سالن طوبی شهرستان میبد با حضور مسئولان کشوری و استان برگزار شد، اظهار کرد: دومین جشنواره ی ملی زیلوی برتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با زیلوهای فاخر، اصیل و مرغوب، تشویق تأمین کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برای ارائه ی توانمندی ها و دستاوردها و همچنین بسترسازی برای ایده پردازی و نوآوری در هنرصنعت زیلوبافی با شعار زیلو، رویش دوباره برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در ولقع متعلق به زیلوبافان و هنر زیلو بافی است که جلوه های آن در جای جای اماکن مذهبی ما به ویژه بیت مقام معظم رهبری را شاهد هستیم.

دهقان عنوان کرد: به دنبال اعلام فراخوان این دوره از جشنواره تعداد 863 اثر از 312 نفر از سوی دبیرخانه جشنواره دریافت شده که این آثار مربوط به 11 استان کشورمان است و امیدواریم در دوره های آتی شاهد بسظ و گسترش بیشتر این جشنواره و معرفی هر چه بیشتر این هنرصنعت فاخر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این دوره جشنواره در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و ویژه برگزار شد که بخش رقابتی شامل زیلوی برتر، طرح و نقش برتر و عکس برتر زیلو بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار دومین جشنواره ملی زیلوی در میبد

پایان کار دومین جشنواره ملی زیلوی در میبد