مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-30سياسي

در حادثه کشته شدن هشت لرستانی، وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید پاسخگو باشند


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه کشته شدن هشت نفر از شهروندان لرستانی بر اثر تصادف وزیر، معاونین وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان باید پاسخگو باشند و استعفای خود را اعلام کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه کشته شدن هشت نفر از شهروندان لرستانی بر اثر تصادف وزیر، معاونین وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان باید پاسخگو باشند و استعفای خود را اعلام کنند.

دکتر یحیی ابراهیمی در نشست با اصحاب رسانه با تبریک عید نوروز و سال جدید، اظهار کرد: نمایندگان، مسئولین دولتی و حاکمیتی نظام چنانچه مورد نقد قرار نگیرند قطعا به فساد کشیده می شوند.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه های مختلف مانند یک بیماری است که سرطان استخوان داشته باشد و روی هر قسمتی دست گذاشته شده موجب درد می شود، بیان کرد: لرستان به لحاظ راه، بهداشت ودرمان، مخابرات، صنعت و اشتغال با مشکلات مواجه و این درحالیست که یکی از استان های غنی به لحاظ منابع طبیعی بوده اما متاسفانه این منابع را تبدیل به ثروت نشده است.

لرستان یکی از فقیرترین استان ها در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی است نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان متاسفانه یکی از فقیرترین استان ها در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حادثه کشته شدن هشت لرستانی، وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید پاسخگو باشند

در حادثه کشته شدن هشت لرستانی، وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید پاسخگو باشند