مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-30اقتصادي

امحا 25 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در کرمانشاه


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از امحا 25 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در طرح نظارت و بازرسی نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

- حسین حیدری در گفتگو با با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی با هدف ارتقای بهداشت عمومی، اظهار کرد: این طرح به مدت 2 ماه شامل 15 گروه ثابت و 17 گروه سیار در استان کرمانشاه اجرا می شود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دامپزشکی استان کرمانشاه برای بازدید و نظارت های روزانه دقیق و مستمر از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز بسته بندی، اقدام به نظارتی بهداشتی کرده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی در هفته اول اجرای این طرح در اسفند ماه سال گذشته با تلاش کارشناسان دامپزشکی استان کرمانشاه حدود 25 هزار و 70 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی از مراکز عرضه ضبط و معدوم شد.

حیدری بیان کرد: فرآورده های خام دامی معدوم شده در عملیات بازرسی و نظارت در کشتارگاه ها و شهر جمع آوری به روش بهداشتی معدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحا 25 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در کرمانشاه

امحا 25 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در کرمانشاه