مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-30سياسي

ضرورت برگزاری کنگره شهدای همدان در سال جاری


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور عامل برکت و ایجاد حرکات فرهنگی شد و می بایست در سال جاری پس از 11 سال کنگره شهدا را برگزار کنیم.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور عامل برکت و ایجاد حرکات فرهنگی شد و می بایست در سال جاری پس از 11 سال کنگره شهدا را برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مظاهر مجیدی، در نخستین شورای اداری استان همدان ضمن اشاره به این که امیدواریم خداوند در ضیافت الهی به ما توفیق خدمت به مردم بدهد، اظهار کرد: وظیفه خود می دانم از تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح، ارتش، بسیج و سپاه و نیروهای اطلاعات در استان و از این هم افزایی که در استان ایجاد شده تشکر کنم.

وی افزود: احساس امنیت از خود امنیت بسیار بالاتر است و بسیار خوشحالیم با تلاش همگی در استان این حس در بین مردم ایجاد شده است.

سردار مجیدی تصریح کرد: اولویت اصلی ما ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت کشور است و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به خوبی گذشته این موارد را رعایت کنیم وی اضافه کرد: امسال به لطف خداوند زمینه فراهم شدن شرایط برگزاری اردوهای راهیان نور مجددا ایجاد شد و پس از سپری کردن طول دوره این ویروس منحوس بستر برای ایجاد این حرکت بزرگ فرهنگی مهیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری کنگره شهدای همدان در سال جاری

ضرورت برگزاری کنگره شهدای همدان در سال جاری