مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-30اقتصادي

آرایشگاه های زنانه در ملایر زیر ذره بین بازرسی ها


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملایر در راستای نظارت بر روند فعالیت واحدهای صنفی و مبارزه با گران فروشی خدمات، با حضور کارشناس تعزیرات حکومتی استان همدان، - کارشناسان مرکز بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، در بازرسی مشترکی از چند سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در ملایر بازدید و نظارت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملایر در حاشیه این بازرسی ها، با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات صنفی، گفت: پیرو اعلام نارضایتی های مردمی و نظارت بر روند فعالیت این واحدهای صنفی و دستورالعمل های بهداشتی، بازرسی های مشترک از سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در دستور کار قرار گرفت و با متخلفان در این حوزه طبق قانون برخورد می شود.

لیلا غفاری با بیان اینکه هر روز تیم های بازرسی از آرایشگاه های زنانه نظارت و بازدید دارند، افزود: طی روز گذشته و امروز بازرسی ها از چندین واحد آرایشگاهی انجام و تخلفات مشاهده شده در این واحدها توسط کارشناس تعزیرات و کارشناسان بهداشت ثبت و ضبط شد.

وی ادامه داد: تخلف های ثبت شده بیشتر در حوزه گران فروشی، تفاوت قیمت دریافت بهای خدمات ارائه شده مغایر با نرخ نامه اتحادیه، استفاده از کالاهای تاریخ مصرف گذشته، عدم صدور فاکتور، مشخص نبودن قیمت ها با وجود ثبت در دفاتر و نارضایتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگاه های زنانه در ملایر زیر ذره بین بازرسی ها

آرایشگاه های زنانه در ملایر زیر ذره بین بازرسی ها