مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-30اجتماعي

10 هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی سطح شهر سنندج در روز طبیعت توزیع می شود


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از توزیع 10 هزار نایلون زباله در مبادی خروجی سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: چند اکیپ خاور حمل زباله هم در مسیرهای خروجی جهت تحویل زباله های شهروندان مستقر می شوند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از توزیع 10 هزار نایلون زباله در مبادی خروجی سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: چند اکیپ خاور حمل زباله هم در مسیرهای خروجی جهت تحویل زباله های شهروندان مستقر می شوند.

شکور صلواتی اظهار کرد: روز 13 فروردین که بنام روز طبیعت نامگذاری شده است و شهروندان بر اساس رسم دیرینه در این روز به دامن طبیعت روی می آورند.

وی بیان کرد: حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک آحاد جامعه است و شهروندان هم باید در روز طبیعت با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای پاکسازی محیط زیست تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

وی از توزیع 10 هزار کسیه زباله در مبادی خروجی سطح شهر خبر داد و گفت: مسیر پلیس راه همدان، پلیس راه کرمانشاه و مسیر خروجی مریوان، مسیر جاده قدیم مریوان و جاده حسن آباد از جمله مسیرهای است که نیروهای این سازمان اقدام به توزیع نایلون زباله می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی سطح شهر سنندج در روز طبیعت توزیع می شود

10 هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی سطح شهر سنندج در روز طبیعت توزیع می شود