مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 05:322022-03-30سياسي

آیین نکوداشت مؤسس نشریه استقامت کرمان برگزار شد


آیین نکوداشت حاج سید مهدی نعمت الله زاده ماهانی موسس نشریه استقامت کرمان، پیشکسوت عرصه فرهنگ و رسانه عصر در فرهنگسرای مس شهر رفسنجان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان آیین نکوداشت "حاج سید مهدی نعمت الله زاده ماهانی" موسس نشریه استقامت کرمان، پیشکسوت عرصه فرهنگ و رسانه عصر در فرهنگسرای مس شهر رفسنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاج سید مهدی نعمت الله زاده ماهانی در سال 1298 هجری شمسی در شهر ماهان دیده به جهان گشود و از نوادگان شاه نعمت الله ولی است؛ وی در سال 1317 به رفسنجان عزیمت کرد و در این شهر زندگی کرد او در سال 1320 هجری شمسی ازدواج کرد و دارای 12 فرزند است.

مرحوم نعمت الله زاده روزنامه نگار بود که در سال 1332 موسس نشریه استقامت کرمان در حوزه فرهنگ و اقتصاد بود که تأثیرگذار بر رویدادهای استانی است، بیش از 20 سال در این حوزه فعالیت داشت.

خانواده مرحوم نعمت الله زاده ماهانی، خانه پدری خود را در سال 98 به روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه واگذار کردند تا در آن فعالیت های فرهنگی و هنری اجرا شود.

در این فرهنگسرا کلاس های هنری و موسیقی، نقاشی و غیره برای خانواده کارمندان مجتمع مس سرچشمه برگزار می شود.

آیین نکوداشت مرد فرهیخته و فرهنگ دوست مرحوم حاج سید مهدی نعمت الله زاده ماهانی در فرهنگسرای مس (خانه دنیوی وی) با حضور خانواده وی، آقای لطیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت مؤسس نشریه استقامت کرمان برگزار شد

آیین نکوداشت مؤسس نشریه استقامت کرمان برگزار شد