مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-29اقتصادي

سد گرین 3 سال دیگر به اتمام میرسد


نماینده مردم  نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین هدف سد گرین در نهاوند بحث کشاورزی، صنعت و آب شرب این شهرستان است، گفت: - ، علیرضا شهبازی سه شنبه در بازدید از محل کارگاهی پروژه سد گرین از تیم کارگاهی خواست تا کار را ادامه دهند و افزود: برای جلوگیری از توقف پروژه و اینکه زمان نگذرد و هزینه ها افزایش پیدا نکند، با اقدام به نصب سنگ شکن با مسئولیت اینجانب کار را ادامه دهید تا وقفه ای ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این پروژه با تسهیلات سه بانک کشاورزی صادرات و تجارت جان چند باره گرفت و در حال حاضر با دریافت قسط دوم، در حال اجرا است و باید از اعتبارات دولتی هم برای ادامه پروژه استفاده کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال گذشته، مبلغی از طریق امور آب تزریق شده است؛ خاطرنشان کرد: اگر پروژه با همین شرایط پیش برود تا 3 سال آینده پروژه به اتمام می رسد و تکمیل می شود.

شهبازی افزود: مهمترین هدف از سد گرین آب تضمین کننده آب کشاورزی نهاوند است و باتوجه به قرار گرفتن در شرایط خشکسالی این سد کشاورزی نهاوند را تضمین خواهد کرد و همچنین تضمین کننده صنعت شهرستان هم خواهد بود.

سد گرین 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد پیمانکار سدگرین نیز در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سدگرین نهاوند در سال 90 کلنگ زنی و سال 92


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد گرین 3 سال دیگر به اتمام میرسد

سد گرین 3 سال دیگر به اتمام میرسد