مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-29اقتصادي

5.7 میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ورود پنج میلیون 750 هزار گردشگر و مسافر به استان بوشهر خبر داد.

- ، اسماعیل سجادی منش عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در گناوه اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا 9 فروردین پنج میلیون 750 هزار نفر گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر کرده اند و استان بوشهر رتبه دوم از نظر نرخ رشد گردشگر نوروزی تا امروز را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تا کنون شهر گناوه رتبه اول و بوشهر رتبه دوم را در ورود گردشگر در استان بوشهر از آن خود کرده اند.

افزایش ظرفیت های اقامتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به تمهیدات بسیار خوب که استاندار بوشهر و دستگاه های خدمت رسان از جمله شهرداری و شهرداران، آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها انجام داده اند ظرفیت اقامتی به سطح بسیار بالایی و حدود 450 هزار نفر هر شب و هر روز رسیده است.

وی گفت: از نظر تأمین ارزاق و امنیت فضای خوبی در استان از ابتدای تعطیلات وجود دارد و امیدواریم تا پایان پیک ایام نوروزی این روند ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در گذشته به شهر گناوه در زمینه زیرساخت های گردشگری توجه نشده است و نتوانسته ایم حق مطلب را در این زمینه برای مردم شریف گناوه ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5.7 میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شد

5.7 میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شد