مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 18:222022-03-29حوادث

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی استان، یک کارگاه تولید روغن های خوراکی تقلبی در شهر فردیس کشف شد.

- ، محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: مأموران سازمان اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی در نهایت 2 نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرقانونی شناسایی و با تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی مأموران، در نهایت کارگاه آنها در شهر فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه پس از تکمیل اطلاعات، مأموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر 2 متهم را در حال بسته بندی روغن های غیربهداشتی با لیبل های تقلبی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کارگاه حدود یک تن روغن خوراکی تقلبی، بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر و 5 هزار و 150 عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه کالای تقلبی باعث صدمه و جبران ناپذیر به شهروندان می شود، از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالاهای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس