مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-29دانش

برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه آزاد گیلان در تمامی مقاطع


طبق مصوبه ستاد کرونا و تاکید رییس دانشگاه، برگزاری تمام کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از 14 فروردین به صورت حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه آزاد گیلان گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا و تاکید رییس دانشگاه، برگزاری تمام کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از 14 فروردین به صورت حضوری برگزار می شود.

محمد دوستار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبه ستاد کرونا و تاکید رییس دانشگاه، اظهار کرد: برگزاری تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در کلیه مقاطع از 14 فروردین ماه 1401 به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچ کلاسی به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار نمی شود، تصریح کرد: ستاد استقبال از دانشجویان در همه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تشکیل شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه دانشجویان باید هر سه دز واکسن کرونا را تزریق کنند، افزود: تمام کلاس های مدارس سما هم به صورت حضوری است و معلمان تمام فعالیت های آموزشی را حضوری ارائه می کنند و به صورت مجازی کلاسی برگزار نمی شود.

دوستار با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی گیلان که دارای 33 هزار دانشجو در 15 مرکز و واحد دانشگاهی است، گفت: کلاس های همه دانشجویان حضوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه آزاد گیلان در تمامی مقاطع

برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه آزاد گیلان در تمامی مقاطع