مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-29سياسي

فعالیت 59 جهادگر در مناطق محروم دهستان «مشایخ»


مسئول گروه جهادی شهید شاهمرادی گفت: 59 جهادگر در راستای محرومیت زدایی در دهستان «مشایخ» به مردم این منطقه خدمت رسانی کردند.

- شهرکرد- مسئول گروه جهادی شهید شاهمرادی گفت: 59 جهادگر در راستای محرومیت زدایی در دهستان مشایخ به مردم این منطقه خدمت رسانی کردند.

علی نفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردوی جهادی 9 روزه در دهستان مشایخ برگزار شد، اظهار کرد: 59 نفر از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب شهرستان های اردل ، فارسان ، بروجن و کیار در این اردوی جهادی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی در این منطقه در حوزه های عمرانی و فرهنگی بوده است، عنوان کرد: لای رو بی و مرمت حدود دو هزار متر مربع جوی آب کشاورزی در روستای دره بید ، رنگ آمیزی دو مسجد در روستاهای دره یاس و سررک ، برگزاری کارگاه حل مسائل اجتماعی، اکران فیلم و برگزاری نشست مباحثه و نقد دو کتاب دکل و صعود 40 ساله از جمله فعالیت های انجام شده این گروه جهادی بوده است.

مسئول گروه جهادی شهید شاهمرادی تصریح کرد: این گروه جهادی از سال 89 تشکیل شده و هر ساله به جز دو سال شیوع کرونا در مناطق محروم فعالیت می کند.

نفر به ذبح دو گوسفند و توزیع در بین 15 خانواده نیازمند این دهستان اشاره کرد و گفت: این مهم با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 59 جهادگر در مناطق محروم دهستان «مشایخ»

فعالیت 59 جهادگر در مناطق محروم دهستان «مشایخ»