مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-29سياسي

پروژه های حوزه سلامت در مصوبات سفر رییس جمهور به استان قرار بگیرد


برای رشد بهداشت و درمان در خراسان شمالی، باید پروژه های حوزه سلامت در مصوبات سفر رییس جمهور به استان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد پاکمهر ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان های خراسان شمالی که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: دولت باید مشکلات بهداشتی خراسان شمالی را شناسایی کرده و با نگاهی ویژه برای حل آن بکوشد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ساخت و یا تجهیز ساختمان ستاد دانشگاه، دانشکده پیراپزشکی، داروسازی، بیمارستان های بنت الهدی، امام رضا (ع)، پورسینا، راز و جرگلان، خوابگاه دانشجویان و… را از جمله مطالبات جدی حوزه بهداشت و درمان استان برشمرد و گفت: اعتبارات و منابع درآمدی وزارتخانه دارد که انتظار داریم بخشی از آن برای اجرای این پروژه ها اختصاص یابد.

وی بر لزوم قرارگیری پروژه های حوزه سلامت استان در ردیف مصوبات سفر ریاست جمهوری تأکید کرد و افزود: با تحقق این امر، برای دریافت مجوزهای مربوطه کار را با جدیت پیش خواهیم برد.

پاکمهر با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و تأمین عدالت جزو سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است، بیان کرد: عدالت در دسترسی به خدمات نظام سلامت به عنوان رکن در قانون اساسی نیز وجود دارد و این مهم برای استان محروم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های حوزه سلامت در مصوبات سفر رییس جمهور به استان قرار بگیرد

پروژه های حوزه سلامت در مصوبات سفر رییس جمهور به استان قرار بگیرد