مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-29پزشكي

640 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی گناوه انجام شد


مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان گناوه گفت: از ابتدای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تا هفتم فروردین بیش از 640 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان گناوه انجام گرفته است.

- اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی باهدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در تجمعات و مراکز پرتردد و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی و اپیدمی بیماری های قابل انتقال از آب و غذا از 25 اسفند ماه در سطح شهرستان اجرا شده است و تا 15 فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان گناوه عنوان کرد: در این راستا 640 بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در اکیپ های یک نفر و دو نفر و 23 مورد گشت مشترک با سایر ادارات انجام شده است.

وی افزود: در طی این بازدیدها 206 مورد اخطاریه بهداشتی به اماکن متخلف داده شده است و 65 مورد به مراجع قضایی معرفی شده اند.

پلمب دو مکان متخلف در زمینه بهداشتی یوسفی ضمن تقدیر از مسئولین اصنافی که نکات بهداشتی را رعایت و با بازرسین بهداشت محیط همراهی کرده اند، گفت: از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی تا هفتم فروردین 2 مکان متخلف در زمینه بهداشتی در شهرستان گناوه پلمپ شده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان گناوه با تأکید بر حفظ سلامت آب آشامیدنی اظهار داشت: در راستای حفظ سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی گناوه انجام شد

640 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی گناوه انجام شد