مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-29حوادث

هوشیاری آتش نشانان جان چهار مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان در دو اقدام به موقع دو خانواده مسافر شامل مادر و دو فرزند جوان و خانمی 28 ساله را از مرگ نجات دادند.

محمد هادی قانع افزود: ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد امروز آتش نشانان در حال گشت زنی در پارک انقلاب، متوجه افزایش دما در یک چادر مسافرتی شدند که با توجه به بی پاسخ ماندن درخواست صحبت آن ها با افراد درون چادر، سریعا وارد شدند و فرد درون چادر را خارج کردند.

وی با بیان این که فرد مصدوم یک خانم 28 ساله اصفهانی بود ادامه داد: این فرد به دلیل روشن کردن ذغال دچار مسمومیت شده بود که به تکنسین های اورژانس تحویل داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: همچنین ساعت 7 و 30 دقیقه همانند این حادثه در بلوار رسول اعظم رخ داد که با هوشیاری و عملکرد به موقع آتش نشانان موفق به نجات خانواده سه نفره اهل دلیجان شامل خانم 50 ساله و دو جوان 18 و 24 ساله نجات شدند.

نجات جان چهل و هشت مسافراز مرگ خاموش از ابتدای سال قانع خاطرنشان کرد: هوشیاری آتش نشانان از ابتدای نوروز 1401 چهل و هشت مسافر را از خطر مرگ خاموش نجات داده است.

از آغاز تعطیلات نوروزی و ورود مسافرین به شهر شیراز، هر شب 300 نیروی آتش نشان و آتش نشان داوطلب آماده خدمت رسانی هستند و یکی از وظایف مهم و حیاتی تیم های آتش نشانان جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری آتش نشانان جان چهار مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد

هوشیاری آتش نشانان جان چهار مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد