مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-29سياسي

چاراویماق به کانون خدمت رسانی تبدیل خواهد شد


چاراویماق به کانون خدمت رسانی تبدیل خواهد شد تا از شدت چالش ها و مسائل عمرانی و زیرساختی بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاراویماق، استاندار آذربایجان شرقی در سفر نیم روزه به شهرستان چاراویماق از اقدامات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی قرارگاه عهد خدمت بازدید کرد.

عابدین خرّم سپس با همراهی مدیرکل امور روستایی استانداری، فرماندار چاراویماق و مدیرکل بنیاد مسکن استان در میان اهالی روستاهای اطراف شهرستان حضور یافت و به گفت وگو با آنان پرداخت.

وی با بیان اینکه مردمان روستاهای کشور ولی نعمتان مسئولان هستند، اظهار داشت: با برنامه ریزی منسجم و پیگیری های مداوم، چالش های شهرستان را مرتفع خواهیم کرد استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: چاراویماق به کانون خدمت رسانی تبدیل خواهد شد تا از شدت چالش ها و مسائل عمرانی و زیرساختی بکاهد.

خرّم به مردم چاراویماق وعده داد تا اقدامات و تصمیمات شورای معادن استان را به سمت توسعه شهرستان هدایت کرده و مسئولیت های اجتماعی معادن در راستای تامین آب شرب، نوسازی مدارس و ایجاد بسترهای اشتغال برای جوانان هدایت شود.

وی همچنین به فرماندار شهرستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان دستور داد که فرآیند توسعه مسکن روستایی و ترمیم و احداث راه های مواصلاتی روستاها تسریع یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاراویماق به کانون خدمت رسانی تبدیل خواهد شد

چاراویماق به کانون خدمت رسانی تبدیل خواهد شد