مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-29سياسي

حمایت از مخترعین، شعاری پوچ که سر می دهند


ختراع برای حیات صنعتی هر جامعه حایز اهمیت است، توسعه علم، پرورش نخبگان نیز همواره در جوامع مختلف مورد توجه بوده است، اما وجود مخترعانی که با هدف کاهش مشکلات کشور با ثبت اختراعی کاربردی در ناامیدی از حمایت مسئولان دست و پا می زنند اسیب بزرگی برای صنعت .

- ایسنا/آذربایجان غربی ختراع برای حیات صنعتی هر جامعه حایز اهمیت است، توسعه علم، پرورش نخبگان نیز همواره در جوامع مختلف مورد توجه بوده است، اما وجود مخترعانی که با هدف کاهش مشکلات کشور با ثبت اختراعی کاربردی در ناامیدی از حمایت مسئولان دست و پا می زنند اسیب بزرگی برای صنعت آن جامعه محسوب می شود بطوریکه نبود حمایتها و سردادن شعارهای پوچ حمایتت می کنیم آن هم فقط در حد حرف، به مرور بسترساز وابستگی به غیر و فرار مغزها می شود چرا که حمایتهای واقعی در زمان مناسب خود صورت نگرفته است.

امیر فرداد، مخترع اهل نقده و متولد 1355 در گفت وگو با ایسنا افزود: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از مخترعین دراستان انجام نمی گیرد و سنگ اندازی و بروکراسی اداری مانع بزرگ بر سر راه مخترعین استان است.

وی در خصوص وسیله ای که اختراع کرده تصریح کرد: سیفونی که اختراع کرده در لوله کشی فاضلاب ساختمان و مجتمع های آپارتمانی نصب می شود و ضمن جلوگیری از ورود آشغال به سیستم فاضلاب شهری ، از ورود حیوانات و حشرات موزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مخترعین، شعاری پوچ که سر می دهند

حمایت از مخترعین، شعاری پوچ که سر می دهند