مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-29اقتصادي

استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی پایتخت


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در نوروز 1401، شاهد استقبال بالای گردشگران از اماکن تاریخی و تفریحی تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرشاد کاظمی با بیان اینکه در چند روز گذشته 22 هزار نفر در قالب پنج هزار و 400 خودرو وارد مجموعه برج میلاد شده اند، گفت: از این تعداد 9 هزار نفر وارد بنای برج شده و از ظرفیت های گردشگری این فضا دیدن کرده اند.

وی با تأکید بر استقبال بالای مردم از برنامه های برج میلاد، خاطرنشان کرد: برج میلاد از زمان راه اندازی تا کنون شاهد حضور این میزان جمعیت نبوده و به عبارتی می توانیم بگوییم این مکان گردشگری میزبان بالاترین میزان جمعیت در سال های اخیر بوده است.

کاظمی از بازدید روزانه پنج هزار نفر از باغ پرندگان تهران خبر داد و افزود: در منطقه عباس آباد نیز روزانه چندین هزار بازدید ثبت شده و جمعیت در این فضا موج می زند؛ موزه سیمین و جلال به عنوان یک موزه کوچک در منطقه شمال تهران به طور میانگین روزانه هزار بازدیدکننده داشته که این امر استقبال بالای مسافران از اماکن گردشگری تهران در نوروز 1401 را نشان می دهد.

90 درصد ظرفیت هتل های تهران تکمیل شد وی با بیان اینکه در مجموع میزان استقبال گردشگران از فضاهای تفریحی و تاریخی در نوروز امسال بسیار بالا بوده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی، 90 درصد ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی پایتخت

استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی پایتخت