مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-29سياسي

اقامت گردشگران در اصفهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرد


مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به مرز 5 میلیون نفر رسیده است.

- شهرام امیری، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق آخرین آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان، تا پایان 7 فروردین، آمار اقامت گردشگران از مرز یک میلیون نفر در استان اصفهان عبور کرد و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به مرز 5 میلیون نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از مجموعه میدان امام روز پنجم رکورد زد و به 200هزار نفر  رسید، درخصوص بازدید از بناهایی که فروش بلیط دارند، خاطرنشان کرد: کاخ عالی قاپو با 14هزار بازدید رتبه اول را دارد؛ بازدید از این بنا به دلیل کوچک بودنش، رعایت اصول بهداشتی و تنظیم اوقات سفر مسافران تا ساعت 12 شب تمدید شده است و ساعت بازدید 5 ساعت افزایش داشته، رتبه دوم متعلق به باغ فین کاشان و رتبه سوم متعلق به مجموعه جهانی کاخ چهلستون است.

امیری با بیان اینکه گردشگران نوروزی به دو بخش تقسیم می شوند، گفت: بخشی از گردشگران هفته اول تعطیلی می آیند که امسال تا ششم بود، سپس رکود دو روزه داریم و بعد از آن تا روز 12 فروردین رشد تعداد مسافران را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت گردشگران در اصفهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

اقامت گردشگران در اصفهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرد