مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-28حوادث

کلاهبرداران اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه دستگیر شدند


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به کلاهبرداری سارقان از 20 نفر در این شهر، گفت: کلاهبرداران اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه دستگیر شدند.

- ، علی عباسی کسانی اظهار کرد: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا استان کرمانشاه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی در سایت های اینترنتی شخصی از طریق شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کرده و پس از مراجعه حضوری و جلب اعتماد با ارائه رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را از طریق شبکه پایا انتقال داده است کالا را تحویل گرفته و با وجود گذشت چند روز هنوز مبلغی به حساب آنها واریز نشده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند افراد کلاهبردار از طریق برنامه رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده است.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم در زمان خرید هیچ اطلاعات هویتی و یا شماره تماسی به فروشندگان نداده بوده کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی در مدت 48 ساعت موفق به شناسایی یکی از متهمان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه دستگیر شدند

کلاهبرداران اینترنتی توسط پلیس فتا کرمانشاه دستگیر شدند