مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-28اجتماعي

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور های شرق استان تهران، - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در محور های شرق استان تهران به صورت روان و عادی در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور های شرق استان تهران، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز عادی و روان در جریان است و خودرو ها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا با ترافیک های مقطعی مواجه نشوند و به حداقل زمان مسافرت برسند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و بدون مشکل در جریان است و خودرو ها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین عادی و روان گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور 100 درصدی عوامل پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه