مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 18:272022-03-28اقتصادي

مشکل سخت افزاری مانع از انجام معاملات فرابورس شد


معاملات فرابورس ایران امروز به خاطر بروز مشکل فنی انجام نشد، ولی مشکل رفع شده و معاملات فردا در زمان اداری انجام می شود.

- میثم فدایی مدیر عامل فرابورس ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: معاملات فرابورس ایران امروز به خاطر بروز مشکل فنی سخت افزاری در برخی سرورها انجام نشد، ولی مشکل رفع شده و معاملات فردا سه شنبه در زمان اداری معاملاتی انجام می شود.

وی گفت: این مشکل سخت افزاری فقط برای معاملات فرابورس بود و معاملات سایر بازارها طبق روال انجام شد، فردا هم اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، معاملات فرابورس در ساعت خود انجام می شود.

وی همچنین در توییتی نوشت: با احترام و عرض پوزش از سهامداران محترم بازار سرمایه، در راستای شفافیت و پاسخگویی، اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات امروز، به دلیل مشکلات سخت افزاری بوده که پیگیری های مستمر از شرکت مدیریت فناوری بورس جهت حل مشکل صورت پذیرفت.

به گفته فدایی، هم چنین به منظور ایجاد دسترسی عادلانه برای ذی نفعان بازار های فرابورس ایران، معاملات امروز دوشنبه در هیچ یک از بازارهای فرابورس ایران خارج از زمان متعارف جلسات معاملاتی صورت نپذیرفت.

همچنین روح اله دهقان مدیر فناوری بورس در مورد مشکل هسته معاملاتی فرابورس گفت: سازمان بورس در این زمینه شفاف سازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سخت افزاری مانع از انجام معاملات فرابورس شد

مشکل سخت افزاری مانع از انجام معاملات فرابورس شد